بازار اهن پس از سخنرانی ها در سازمان ملل
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش اهن پرایس در اخبار بازار آهن، بعد از ظهر امروز جلسه شورای امنیت با موضوع ایران و همچنین ریاست رئیس جمهور امریکا برگزار خواهد شد. با توجه به روند فعلی بازار ها، پیش بینی می شود تا پایان امشب نیز شاهد نوسانات در بازار ارز و دلار باشیم.

روز گذشته رئیس جمهور امریکا طی ۲۰ دقیقه سخنرانی خود تمامی نهاد های بین المللی از قبیل شورای امنیت، سازمان ملل، دیوان لاهه و همچنین اپک را بی اعتبار تلقی کرده و در اوج وقاحت گفت برای حفظ منافع امریکا هرکاری خواهد کرد و در این راستا تمامی قوانین را زیر پا خواهد گذاشت.

اگرچه دولت فعلی هنوز نتواسته انتظارات را برآورده کند و در اجرای سیاست های اقتصادی اش نقد های بسیاری وجود دارد، اما شب گذشته رئیس جمهور کشور در نقش یک حقوقدان و دیپلمات بخوبی توانست حق مطلب را ادا کند. امید بر این است تا رئیس جمهور روحانی پس از بازگشت ازسفر خود به سرعت اقداماتی اصلاحی در کابینه خود صورت دهد و از حالت انفعال خارج گردد.

در شرایط فعلی مهمترین اقدامی که دولت باید انجام دهد، جلب اعتماد مردم و همچنین مدیریت افکار عمومی می باشد. به عبارتی دیگر، هر یک از ما باید باور کنیم که با ورود به بازار پر التهاب ارز و سکه موجب فقیر تر شدن دیگر اقشار جامعه و همچنین انحطاط واحد پول ملی خواهیم شد. چنانچه التهابات این بازار پر نوسان کاهش یابد، و همچنین اعتماد همگانی به سیاست های اقتصادی دولت بازگردد، به راحتی می توانیم شرایط دشوار فعلی را پشت سر گذاریم.

یقینا چنانچه بازار ارز وارد ثبات نسبی شود، گذشت زمان و عبور از انتخابات کنگره وضعیت را به نفع ایران تغییر خواهد داد. اما در صورتیکه این موج ادامه دار باشد، اقتصاد کشور فلج خواهد شد. اما در حقیقت باید باور کنیم ما مردم بخش اعظمی از مشکلات فعلی هستیم که با احتکار تیشه به ریشه اقتصاد کشورمان می زنیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: